להוזיל עלויות בנייה

להוזיל עלויות בנייה

בנייתו של בית חדש מהווה פרויקט ארוך ומורכב הכרוך בהוצאות גבוהות במיוחד. מטבע הדברים, אתם מעוניינים לאתר דרכים ופתרונות שיובילו למשכנתא נמוכה יותר, אך מן הצד השני חשוב לכם לבנות בית איכותי שייתן מענה הולם לצרכיכם לאורך השנים. לפניכם מספר עצות בסיסיות שיסייעו לכם בהשגת המטרה.

לימדו את התחום

כדי למצוא את דרך המלך שבין הוזלת עלויות לבין שמירה על איכות, כדאי לשנס מותניים ולהתחיל ללמוד על עולם הבנייה. את הלימוד תוכלו לעשות באמצעות כתבות באינטרנט, שיחות עם מכרים בעלי ידע בתחום, וגם משיחות עם בעלי מקצוע ספציפיים שאליהם אתם פונים. יחד עם זאת, ראוי לזכור כי מדובר בענף רחב היקף, כך שמדובר בלימודים אינטנסיביים הדורשים השקעה מרובה של זמן ואנרגיות. מצד שני, מפקח בנייה מטעמכם עשוי להוות פתרון יעיל ביותר, מאחר שמדובר באדם בעל ידע נרחב וניסיון עשיר, שיכול לזהות מייד דרכים להשגת חיסכון ולשמירה על איכות בו זמנית.

קבלת הצעות מחיר

חשוב להבין שבענף הבנייה אין מחירון אחיד, ולמעשה כל קבלן ובעל מקצוע עשויים לנקוב במחיר שונה עבור עבודתם. לכן, מומלץ לפנות לפחות לשלושה קבלנים שונים על מנת לקבל מהם הצעות מחיר, ובמידה שאינכם מתכוונים לעבוד עם קבלן מפתח – יישמו את אותו הרעיון לגבי כל בעל מקצוע.

כלומר, קבלו שלוש הצעות שונות על השלד, החשמל, האינסטלציה וכן הלאה, על מנת לאתר את ההצעה המשתלמת ביותר. 

יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי הצעה נמוכה מאוד עלולה לרמוז על שימוש בחומרים מאיכות ירודה או עבודה חובבנית, כך שיש לשים אצבע לא רק על המחיר כי אם גם על ביצועים. על פי רוב, השכרת שירותי פיקוח בנייה תהיה יעילה ביותר לעניין זה, שכן מפקח בנייה חוסך בעלויות על ידי התקשרות עם בעלי מקצוע רציניים המספקים מחירים הוגנים.

שמרו על לוחות הזמנים

בפרויקט בנייה מעורבים הליכים שונים ובעלי מקצוע רבים, שעבודתם צריכה להתבצע בשלבים סדורים. היעדר תזמון נאות ביניהם מוביל להתארכות הפרויקט ומכאן גם להפסדים כספיים מיותרים, כגון המשך השכירות בבית הנוכחי או התמודדות עם החזרי משכנתא לצד השכירות. לכן, עליכם לעבוד על פי לוח זמנים דייקני המתזמן את המלאכות השונות באופן אופטימאלי. גם כאן, מפקח הבנייה הוא הגורם המקצועי ששומר עליכם באתר, ודואג לשילובן המיטבי של העבודות וביצוען על פי לוחות הזמנים שנקבעו מראש.

סקירת אבזרים נחוצים

חשוב להבין כי חומרים ואבזרים שונים מהווים מרכיב מהותי ביותר בעלויות הבנייה. מדובר בין היתר בכיורים, חלונות, מטבחים, פריטי ריהוט, חומרי בידוד, קרמיקה ועוד הרשימה ארוכה. על מנת להוזיל עלויות מומלץ לבצע סקר שוק מקיף בין ספקים ולבחון מבצעים או הצעות משתלמות העומדות בקנה אחד עם התקציב והשאיפות. כמו כן, לעיתים ניתן לוותר על רכישת פריט ריהוט מסוים לטובת שיפוץ או צביעה של פריט ישן על פי העדפותיכם. בכל מקרה, מפקח בנייה שומר על איכות גבוהה של החומרים והאבזרים המשמשים בביתכם החדש, מסביר לכם את משמעות הבחירות שאתם מבצעים, ומעלה רעיונות יצירתיים חדשים להשגת חיסכון ללא פגיעה באיכות החיים.

Contact

צור קשר

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם
050-810-1200
Lior@Liorgal.co.il
ריינס 8, ראשון לציון 75260
א'-ה': 08:00-19:00 | ו': 09:00-13:00

    עקבו אחרינו