חוזה פיקוח בניה

חוזה פיקוח בניה

חוזה פיקוח בניה מאגד בתוכו את כל התפקידים של המפקח בכדי לייצג את האינטרסים של בעלי השטח עליו נבנה הבית. הסכם זה מגן על 2 הצדדים ומאפיין את היחסים ביניהם בצורה מסודרת. על מנת שתוכלו לקבל חוזה טוב עם חברה לפיקוח בניה, כדאי לכם לפנות לחברה ותיקה בתחום. הפיקוח הוא חשוב בכל שלבי הבניה והוא מאפשר לכם גם מבחינה תקציבית להתנהל נכון. תחומי האחריות של המפקח יכולים לכלול בין היתר גם בקרת איכות וניהול הכספים המועברים לאנשי המקצוע השונים בפרוייקט כולל הקבלן, ספקי חומרי הגלם ואנשי המקצוע אשר בונים את תשתיות והמבנה הפיזי של הבית.
 
חברת פיקוח בנייה – תחומי אחריות
 
כאמור, תחומי האחריות של חברת פיקוח בנייה הם רחבים ונעים בין נושאים כספיים לבין בקרת איכות של הבנייה וחומרי הגלם. חברת פיקוח לבנייה מהווה גורם חיצוני אשר מאפשר לבעלי השטח לקבל מידע אמין וזמין בכל רגע בנוגע לבנייה. מכיוון שמנהל הבניה והפיקוח אינו צד בעבודת הקבלן והפועלים, הוא יכול לתת מידע אובייקטיבי בנוגע לחומרי הגלם ולכשלים בבנייה. המפקח מגיע בכל יום בו מתבצעת בניה והוא מספק שירות אישי ומקצועי לכל אורך תהליך הבניה. 
 
ניהול ופיקוח בניה דרך חברה מקצועית
 
אם אתם מחפשים חברה מקצועית לניהול ופיקוח בניה, מומלץ לכם לפנות לחברת ליאור גל המספקת את שירותיה בכל רחבי הארץ. ליאור גל הוא קבלן רשום עם ניסיון רב בפיקוח על בניית בתים פרטיים. אם התחלתם בפרוייקט לבניית בית פרטי או אתם באמצע פרוייקט הבנייה עצמו, תוכלו לפנות לליאור גל ולקבל שירות אישי ומקצועי לניהול הפרוייקט בצורה הטובה ביותר. ליאור גל ילווה אתכם מתחילת הפרוייקט ועד הרגע האכלוס. תוכלו להיעזר בשירותיו לצרכים בירוקרטיים מול הרשויות השונות על מנת שהאכלוס יתבצע בזמן המהיר ביותר. 
 
חוזה פיקוח בניה עם חברת ליאור גל
 
ההסכם ביניכם לבין ליאור גל משרת את 2 הצדדים במטרה להביא לבנייה תקינה ואיכותית של הבית הפרטי שלכם וכולל בתוכו התייחסות לבקרת איכות של תהליך הבנייה. אם אתם מעוניינים לקבל הצעה לחוזה פיקוח בניה עם חברת ליאור גל, השאירו את הפרטים האישיים שלכם באתר המקצועי של המשרד, ונציגי המשרד יחזרו אליכם בהקדם. 

Contact

צור קשר

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם
050-810-1200
Lior@Liorgal.co.il
ריינס 8, ראשון לציון 75260
א'-ה': 08:00-19:00 | ו': 09:00-13:00

    עקבו אחרינו